Hoi, waarmee kunnen we je helpen?

Meest gestelde vragen

  • Hoe kan ik mijn reservering wijzigen?

    Voor wijzigingen met betrekking tot voorkeuren, dien je het hotel direct te contacteren. Het telefoonnummer van het hotel vind je in de reserveringsbevestiging. 

    Wil je het aantal personen, de datum en/of het aantal kamers wijzigen? Dan kun je dit in sommige gevallen zelf doen. Bekijk de annuleringsvoorwaarden van je boeking of dit voor jou van toepassing is. Wijzigen kan alleen als de annuleringsvoorwaarden dit toelaten. Is kosteloos wijzigen volgens de annuleringsvoorwaarden mogelijk? Annuleer de reservering dan via de link in je bevestiging en maak via HotelSpecials een nieuwe reservering. LET OP: controleer altijd eerst of er nog beschikbaarheid bij het hotel, voordat je jouw boeking annuleert. Het kan zijn dat de prijzen inmiddels zijn gestegen of gedaald.

    Heb je een Special, arrangement of een Hotdeal geboekt en/of kun je niet kosteloos wijzigen? Neem dan contact op met ons via het contactformulier. Dan nemen wij jouw verzoek zo snel mogelijk in behandeling. LET OP: je blijft altijd eindverantwoordelijk voor je reservering. Mochten wij onverhoopt niet op tijd je verzoek in behandeling nemen, dan adviseren wij je alsnog de boeking te annuleren, mits de annuleringsvoorwaarden dit toelaten.

    HotelSpecials berekent geen wijzigingskosten. Afhankelijk van het soort wijziging kan het zo zijn dat het hotel een extra bedrag in rekening brengt. Mocht het hotel extra kosten rekenen, dan overleggen wij deze kosten op voorhand met jou. 

  • Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

    Indien je een reservering wilt annuleren, dien je de volgende stappen de ondernemen:

    1. Open je reserveringsbevestiging (deze heb je via de mail ontvangen)
    2. Ga naar Reservering annuleren? en klik op de link
    3. Bevestig dat je de reservering definitief wil annuleren. En klaar is Kees!

    Let op: de reservering is pas geannuleerd wanneer je deze stappen hebt doorlopen en een annuleringsbevestiging hebt ontvangen.

    Goed om te weten: wanneer je buiten de annuleringsvoorwaarden annuleert, heb je geen recht op teruggave van een vooruitbetaalde reservering. Mocht het hotel alsnog instemmen om de boeking te annuleren, moet je er rekening mee houden dat het hotel extra kosten hiervoor kan rekenen én krijg je je eventueel vooruitbetaalde overnachting terug in de vorm van een voucher. Wij adviseren je om deze reden altijd om bij het maken van een reservering een annuleringsverzekering af te sluiten. Wanneer je te maken hebt met een overboeking, afgewezen aanvraag of na het annuleren van een vooruitbetaalde reservering binnen de annuleringsvoorwaarden, krijg je je geld teruggestort op je rekening. 

    De betaalde servicekosten en eventuele kosten van een afgesloten reis- en annuleringsverzekering zijn niet terug te vorderen. Daarnaast worden eventuele transactiekosten nooit teruggestort. 

    Diverse hotels hanteren de annuleringsvoorwaarden van de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH).

  • Hoe kunnen de kamerprijzen per dag verschillen?

    De prijzen en beschikbaarheid van de Specials en kamers die getoond worden op onze website kunnen op dagelijkse basis verschillen. Dit kan met meerdere dingen te maken hebben, denk bijvoorbeeld aan datum die populair is of dat er minder kamers beschikbaar zijn. Hotels kunnen dus 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen voor onze website.

  • Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een hotelkamer?

    De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jou gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Indien er geen kamers worden getoond op de door jouw gekozen datum, zijn er geen kamers beschikbaar.

  • Kan ik mijn huisdier meenemen?

    Ieder hotel heeft zijn eigen beleid met betrekking tot huisdieren. Sommige hotels laten geen huisdieren toe en in andere gevallen wordt er een vergoeding gevraagd voor het meebrengen van een huisdier. De kosten hiervoor vind je terug op de detailpagina van het betreffende hotel. Neem jij een huisdier mee? Meld dit dan altijd bij je reservering om problemen (of extra kosten) ter plaatse te voorkomen. Bekijk hier alle huisdiervriendelijke hotels.
     

Zoek op onderwerp

Heb je nog vragen?

Meer informatie